2015. március 24.

Kritika 5.: Álomtól Aranyig

Sziasztok! :)

Megérkeztem egy újabb kritikával! Nem rég volt kritika, egészen pontosan 10 nappal ezelőtt, de ezt a blogot is sikeresen elolvastam, így most láthatjátok is a kritikáját. Szóval nézzük. :)

Álomtól Aranyig

Kinézet: Nekem iszonyatosan tetszik. Láttam, hogy nem te csináltad, és megjelölted is a készítőd. Helyes. Szerintem kifejezetten jól illik a történethez, hangulatos és ha én ránézek, egyből az jut eszembe, hogy tél, azon belül is, hogy korcsolya. Jó, mondjuk szerintem mindenkinek, de ezt még úgy megemlítettem.
10/10

Történet: Fú. Hát azt tudni kell, emberek, hogy én alapvetően egy eléggé kritikus ember vagyok, ha valami nem tetszik akkor azt szóvá is teszem és nem vagyok elnéző. De ami viszont jó, tényleg jó, azt ízig-vérig tudom dicsérni. Ja. Hát, ezek után, nem tudom, mit mondjak. Kezdjük az ötlettel? Kezdjük. Eredeti? Eredeti. De tényleg. Én még nem láttam se korcsolyás blogot, se korcsolyás novellát, se korcsolyás semmit. Na jó, korcsolyát már láttam a tévében, de az más téma. Írtad, hogy neked az életben nem megy a korcsolya. Hát, én rettentően boldog lennék, ha annyira menne nekem a kori, mint neked. De most tényleg. :D Én nálam az biztos, hogy senki nem bénább koriban. Óvodás korom óta csinálom, de nagyon nem vagyok megelégedve a teljesítményemmel. Rengetegszer estem, most már nem nagyon, de akkor is, mindig csak ámuldozom, hogy úristen, a műkorisok milyen jól csinálják. Na de a történetre! Tökéletes. Nem találtam benne hibát. Nagyszerűen fogalmazol, jó érzéked van a szavak megválogatására. A másik jó kis tulajdonság: Nagyon fel tudod kelteni az olvasó figyelmét. A blogon jelenleg fent lévő 5 fejezetet (+ a prológust) úgy fejeztem be, hogy izgatott voltam. Kíváncsi. Mert hát érdekelt, hogy mi fog történni a következő részben. És igen, ez minden esetre dicséretre méltó. Látszik, hogy nem most kezdted az írást, ügyes vagy. Ha fele annyira jól tudnék írni, mint te, akkor már rettentően boldog lennék. ;)
10/10

Szóval, szerintem ennyi lettem volna mára, megyek is. Sziasztok! :)

LETTY

2 megjegyzés:

  1. Drága Letty!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy időt szántál rám, és elkészítetted a kritikát. Igazán örülök, hogy elnyerte a tetszésed.
    Hogy nálam bénább legyen valaki? Kizárt! De most komolyan. Lépés, csúszik, lépés, csúszik, lépés, csú... O-ó! Esés. És ez mindig így megy. XD
    Szóval köszönöm a kritikát, még egyszer. :)

    Ölel,
    Leah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Leah! :)

      Nincsen igazán mit köszönni, én köszönöm, hogy egy igazán jó blogra találhattam. :) xD Jólvan ám, lehet, hogy egy kicsit ügyesed vagyok azért nálad. De csak egy iciri-picirikét. :D

      Tényleg nincs mit. Fantasztikus a blogod. :)

      Letty

      Törlés