2015. március 11.

Újabb 'zene ajánló'

Sziasztoook! :)

Újra itten vagyok! Sajnálom, amiért az utóbbi két napban nem tudtam jelentkezni, de őrülten csináltam egy rajzot a kedves rajz tanáromnak, Zsóka néninek (weloveZS), hogy ne kapjak egyest. A mai napom pedig szintén egy őrület volt, de a lényeg az, hogy holnap nincs suli, és sokat tudok majd posztolni nektek! :D Na de ma egy újabb zene ajánlós poszttal jöttem. Mostanában nagyon rászoktam ezekre a posztokra, de ezek a legjobbak, ha nincs sok időm esetleg egy KRASM?-öt megírni, de designos bejegyzést sem szeretnék. Tehát, egy ideig még számíthattok ilyenekre. Ma két számot hoztam, igazából az egyik egy szerelmes szám egy lánytól, a másik pedig...hát egy ilyen tipikus lazulós szám. Hogy most jöttem haza, nem akarok házizni, beülök az ágyba, benyomom a zenét és számomra megszűnik a külvilág. Csak álmodozom, megtervezem a jövőmet, vagy gondolkodok, hogy mi lenne, ha...tehát én ilyenkor szoktam ezeket a típusú zenéket hallgatni. Egyébként ez egy fiútól van, bizonyos Bruno Marstól, de szerintem nézzük is ezt a két számot!

Az első Carly Rae Jepsen-től az I Really Like You. Biztos sokan ismeritek ettől az énekestől a Call Me Maybe című számot, eléggé híres. Én is ismerem, és csuda, de vasárnapig nem néztem körül a csaj VEVO csatornáján, annak ellenére, hogy a Call Me Maybe tetszett és a kedvenc számaim listájába tartozik. De vasárnap, mikor anyával voltam vásárolni, az egyik butikban felcsendült a Call Me Maybe és mondom, nekem további számokat KELL találnom ettől a csajtól! És valóban, már alig vártam, hogy hazaérjek, otthon pedig szépen bepötyögtem a nevét a gépbe, és láss csudát, kiadta az I Really Like You-t. Eleinte nem fűztem nagy reményeket hozzá, és bevallom, először tényleg csak egy átlagos számnak gondoltam, de minél többször hallgattam, annál jobban a fejembe ivódott a szöveg és mára már egyszerűen imádom. A pontos okát én sem tudom, de mindenkinek ajánlom a számot.

A második szám pedig Bruno Mars-tól a Locked Out Of Heaven. Erre a számra szintén a napokban kattantam rá, már nem is tudom hol, de nagyon jó érzés hallgatni, és teljesen át tudom érezni a mondanivalóját. Erről kevesebbet tudok mondani, mint az előző dalról, de csak ajánlani tudom nektek, mert tényleg jó szám.

Szerintem ennyi lett volna ez a zene ajánlós poszt, nagyon szeretem ezeket írni, úgyhogy a jövőben is számíthattok ilyenekre, amint lesz egy zene amit ismét rongyosra hallgatok majd. Szeretlek titeket. <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése