2015. április 4.

Betűtipcsik mindenkinek...

Igen, igen, tudom, szörnyű vagyok, meg minden. De ez már több a soknál. 2 héttel ezelőtt leszedtem néhány betűtípust, mondtam, ő, tök jó lesz, majd ezeket kirakom a blogra. Meg is lettem ma a bejegyzéssel, csináltam belőlük egy 'montázst' meg mindenkinek raktam be előnézetet. Aztán jött az a rész, hogy kerestem, hol töltöttem le őket, de egyszerűen nem találtam. Kerestem én vagy másfél órát, de nem volt meg. És utána jött az ötlet, hogy jééé, csinálhatnék egy Deviant Art profilt, és arra feltöltöm. Meg is lettem a profilommal, kitöltöttem minden hülyeséget, amit ilyenkor kérnek, aztán feltöltöttem volna az előnézeti képet meg a .rar fájlt amiben a betűtípusok voltak, de egyszerűen nem találtam, hogyan lehet letölthető fájlt hozzáadni a poszthoz. Aztán elegem lett, és felraktam mediafire-ra. Szép az élet...


Íme a gyönyörű kis montázsom.

A .rar fájl tartalmazza mind a hat darab betűtípust, név szerint az Aphrodite Prot, a Bellerosét, a Branboll Small Lightot, a Caviar Dreamset, a Devil Breeze Lightot és a Liza Display Prot.

Íme az előnézetek.







Csináltam egy olyan .rar fájlt is, amiben benne van az összes kép és sablon amit felhasználtam, ha valakinek esetleg kellene.

Betűtípusok: Fonts The First Download
Képek és egyebek: 1 Download

Ja. Ennyi lettem volna mára, meg hasonlók...háj...

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése