2015. április 5.

Eredetileg nem cikknek indult, de hát cikk a húsvétról

És ezek után van pofám még tovább halasztgatni a bejegyzéseket? Van. Olyan kis sunyi ember vagyok. Tudom, hogy blogot kéne írnom, de inkább bezárkózom a szobámba és sütit eszek tömegével.

Ja, amúgy boldog húsvétot mindenkinek. Remélem, nektek jobban telik majd, míg nekem. Mondjuk eddig nem nagyon történt semmi, de ami mégis, az nagyon szar volt. Például, reggel nem tudtam felkelni, és később észrevettem, hogy a tegnap este frissen mosott hajam távozott a fejemről, helyette pedig felbérelt egyet a kinti rózsabokrok közül, és most az virít a kobakomon. Szóval, nem vagyok a legjobbul. Engem valahogy a temérdek süti és csoki ilyenkor nem tesz boldoggá. Mármint, tudom, azok tök finomak, meg minden, de most valahogy nem jön be. Máskor pedig legalább egy héttel húsvét előtt lázba jövök, hogy úristen, most mi lesz, úristen, de jó lesz. De most valahogy púp a hátamon a húsvét. Ilyenkor mindenki nyüzsög, az embernek nincs egy pillanat ideje semmire, mert annyi a sütni-főzni való dolog, hogy nem lát ki a munkából. Ha engem kérdeztek, a húsvét idő- és pénzpazarlás. Ha egy két évvel korábbi énemet kérdeznétek, tuti azt mondaná, hogy imádja a húsvétot, a húsvét ilyen cool és a húsvét olyan cool. Mert ugyebár az emberek változnak, és nem csak a testük változik, de a véleményük is. Nem vagyok semmilyen vallásos személyiség, sohasem érdekelt a hittan, nem is foglalkoztam vele sokat. De a húsvét akkor is hülyeség, olyasmi, mint a valentin-nap. A marketing csak pénzt próbál kicsikarni az emberek zsebéből.

Elnézést annak, akit megbántottam. Ez csak a saját véleményem.

Nem írom ide, ki voltam, mert úgyis tudjátok. Csak egy ilyen béna csapattag van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése