2015. április 8.

Csatorna Ajánló - FancySimmer/Vixella

Sziasztok! :)

Nem tudom, tudjátok-e, de nem is olyan rég jelent meg a Sims 4 első kiegészítője. Én pedig körülbelül egy fél éve {azóta, mióta kijött} Sims 4 függő lettem, Annyira nem tetszik a játék, volt szerencsém már kipróbálni, de nem jött be, Sokkal inkább nézni szeretem az embereket, ahogy játszanak. Mivel éppen angolt tanulok nagy intenzitással, így kapóra jön, hogy rengeteg angol Simmer van e kicsiny kis földön. Most egy csatornát szeretnék nektek ajánlani, aki zömében Sims 4-el foglalkozik és én úgy, ahogy van, imádom. A csatorna neve Vixella, which is so adorable, I think. *_* Vannak sima Let's playjei, vannak ház-/szobaépítős videói illetve még sok más. Nem is beszélnék többet, nézzétek meg a csatornát. Szerintem iszonyatosan megéri. :)

Csatorna: Fancysimmer/Vixella

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése