2015. április 8.

Kritika 8.: Settlement

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a mai nap utolsó posztjával, pontosabban egy kritikával a Settlement című blogról! Remélem, tetszeni fog nektek a kritika! És akkor kezdjük is! :)

Settlement

Kinézet: Nekem kifejezetten tetszik. A fejléc szép, bár nekem mintha a jobb oldalon kicsit zsúfolt lenne, ott a rózsáknál. Az egész piros, nincs egységtörés és a karakterek szépen el vannak mosva. Az 'Egezség' felirat betűtípusa a Settlement alatt nekem kicsit furcsa, de végül is mindegy. Talán ez zavar illetve még az, hogy a lány orránál ott egy karcolás, ezen kívül tényleg szép fejléced van, Nézzük a modulokat. A modulcímek betűtípusa és színe tetszik, jól látható és nem lóg le. Talán én egy picit változtatnék a színén mert nem annyira olvasható de végül is így is tök jó. A szövegdobozok is tetszenek az oldalsó modulsávban, nincsenek agyondíszítve de még is azt a hatást keltik hogy hú, igen. A navigációnál a fehér szín nekem annyira nem tetszik illetve az nem szép hogy lelóg a felirat ezzel pedig eltakarja a másikat. Szerintem még A mesét illetve a Navigációt felcserélném a helyedben, de ez csak az én véleményem. Egyébként tényleg szép kis design.
10/9

Történet: Először nem fűztem hozzá nagy reményeket, gondoltam, nem lehet ez annyira jó blog. Aztán, ahogy jöttek a fejezetek, az érdeklődésem is nőtt és egyre jobban izgatott lettem. A tizenegyedik fejezet után felugrottam a székemből, elkezdtem sikoltozni, majd körbeugráltam a szobámat, és azt kiáltottam rengetegszer, hogyan lehet itt abbahagyni. És ez azért nem sok blognál fordult eddig elő. :) Na de beszéljünk kicsit a dolgok technikai részéről. A helyesírásod jó, bár láttam, hogy az egybe-különírással illetve a vesszőkkel problémáid vannak. Jó, hogy elismered a hibáidat és megpróbálod kijavítani őket. Jó ötlet volt a béta felvétele is, ő legalább át tudja nézni a részeket, mielőtt kirakod őket. A fogalmazásod választékos és szép. Jól ki tudod fejezni a dolgokat, ez nem mindenkinek adatik meg. Végső soron ügyes vagy és imádom, hogyan gondolja meg a történet elején magát Lucien Camille-al és a gyárral kapcsolatban. A sztoriban zömében sok fordulat található, amiket imádok, mert egytől-egyig egyediek és fantasztikusak. Egyszerűen imádom a blogodat és tegnap előtt óta vidáman olvasgatom vissza a részeket. Legtöbbször az Első, a Második illetve a Harmadik bejegyzéseket olvasom újra. Ha érted. :) Egyébként pedig ezzel kapcsolatban van egy kérdésem. Az utolsó bejegyzésben írtad, hogy ez Cam mondja: Ez lesz a harmadik. De ő az elsőről nem tudhat, mert akkor aludt. Vagy nem aludt? Nem értem. Esetleg a kis levélből, amit Lucien hagyott, rájött? Ez nekem nem teljesen tiszta. Egyébként pedig tényleg imádom a blogodat, <3
10/10

Összesítés: Jó kis blog! A design is szép és a történet valami ah. <3 Csak így tovább! :)

Szerintem ennyi is lett volna ez a kis esti kritika, remélem, tetszett nektek! Ha így történt, pipáljatok, kommenteljetek, és ha tetszik a blog, tetszik, amit csinálunk, iratkozz fel, hogy mindig értesítést kapj, ha új bejegyzés érkezik! Ennyi lettem volna mára, hamarosan jelentkezem! Addig is: Sziasztok! :)

LETTY

2 megjegyzés:

  1. Drága Letty!

    Ne haragudj, hogy még csak most válaszolok, de nem igen jutottam gép közelbe, telefonról pedig igen nehézkes lett volna!
    Nagyon szépen köszönom a kritikát és nagyon örülök, hogy tetszik a történet és a továbbiakban is remélem, hogy velem tartasz :)
    Igen, sajnos nekem mindig is bajok voltak a helyesírásommal és amennyire lehetett ezt próbáltam fejleszteni, de nem sok sikerrel. Úgy gondolom, nem szégyen bevallani, ha valami nem megy és segítséget kérni hozzá, erre szolgál az én derék bétám is :) akinek innen is köszönöm a sok segítséget :)
    Neked is még egyszer nagyon szépen köszönöm!

    Ölel;
    Amnestia Simon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sz'a! :)

      Semmi baj, én is csak most értem haza egy másfél órája, blah. >< Én köszönöm, hogy egy ilyen csodás blogot megismerhettem. :) Az ember a hibáiból tanul, de ha nem ismeri be a hibáit, attól csak még nagyobb baj lesz. :) A béta felvétele pedig ezúton is mondom, hogy jó ötlet volt. Jó látni, hogy az emberiség ennyire segít egymásnak - már aki. :)

      Igazán nincsen mit. ;)

      Törlés