2015. április 5.

Húsvét

Sziasztok! :3 Mivel ez már megszokott, hogy az ünnepnapokról írok, vagy ilyesmikről, ezért ma sem maradhat ki a húsvétos bejegyzésem. :) De ha már itt tartunk akkor indítok egy ilyen úgymond "cikk sorozatot", ami az ünnepnapokról fog szólni, és ezeket akkor fogom kirakni amikor éppen valami ünnep van illetve valamit ünneplünk. :) Akkor kezdjük.

Először is, kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok nektek! :3

Mi is a húsvét?

húsvét a keresztények egyik legfontosabb ünnepe, a Krisztus-központú kalendárium központi főünnepe. A Biblia szerint Jézus – pénteki keresztre feszítése után – a harmadik napon, vasárnap feltámadt. A valláson kívül is a tavaszvárás, a tavasz eljövetelének ünnepe is, amelyet március vagy április hónapban (a Hold állásának megfelelően) tartanak.

Forrás: Wikipédia

Az én véleményem:

Manapság már eléggé felkapott Magyarországon a húsvét. De nem azért, mert Jézus feltámadt...Nem, szerintem a locsolkodásról és az azért járó pénzről szól. Sokak már csak ezért tartják a húsvétot. A tojások, csibék, nyulak és egyéb díszítőelemekkel együtt. Vannak még emberek akik járnak templomba, a húsvéti misére, de én éppen, hogy nem. (Elnézést, ha nem jól írtam, javítsatok ki, mert nem vagyok jártas az ilyenekben.) Mi a családommal nem verjük nagy dobra, mert csak főzünk ugyanúgy, mint máskor, csak egy kicsit többet.
SAJÁT VÉLEMÉNY!!!

Remélem tetszett nektek ez a cikk,és még egyszer Kellemes Húsvéti Ünnepeket! ♥

LUCY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése