2015. április 12.

Oldal ajánló - CherryUniverse

Sziasztok! :)

Jó reggelt mindenkinek! Ma ismét egy olyan bejegyzéssel érkeztem, ami nem igen volt még, de arra gondoltam, miért ne lehetne? Hiszen tulajdonképpen ez az oldal nem is kifejezetten egy design blog, sokkal inkább egy ilyen mindenes, mert sok mindent találhattok rajta és a tartalom nem 100%-a design. Most egy oldalt fogok ajánlani nektek, egy design blogot, amire én is nem rég találtam rá, de kijelenthetem, hogy ez az egyik legjobb design blog amit valaha láttam. A szerkesztő profi, a design gyönyörű, a tartalom rengeteg, és ami a legjobban tetszik, hogy az oldal iszonyatosan átlátható. Nem kell két óráig keresned, ha szeretnéd letölteni mondjuk a PhotoShopot, csupán rámész a Tutorial részlegre és az első blokkban ott is lesz mindkét verzió - a CS3 illetve a CS6. Minden elismerésem a szerkesztőé, tényleg gyönyörű az oldala és rengeteg rajta a tartalom - ha mindet le akarnám tölteni, körülbelül öt évig tartana. Ráadásul, ami még durva, hogy a nagyobb (vagy éppen nem nagyobb) design blogok körülbelül már négy-öt éve működnek, de legalább elhagyták a három évet - gondolok itt például az Aranymelire (lindadesign-nonstop.hu). De ez az oldal még csak nem rég hagyta el a két éves szülinapját! Hát emberek, mi ez, ha nem csoda? A C h e r r y U n i v e r s e !

My favourite design blog is heeeeeeeeeereeeee!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése