2015. április 12.

Új bejegyzés-sorozat!

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nap-mint nap találkozok design blogokon, Facebook csoportokban, vagy esetleg máshol olyan emberekkel, akik azért nyavalyognak, mert nem tudtak szerkeszteni. Az adminoknak szerintem már lassan tökük ki van velük, és a profi szerkesztők sem győznek rájuk szólni, hogy hé, istenem, maradj már. Azért elsőre nem ilyen hangnemben, hiszen az emberiség kedves, de szerintem a lényeget értitek. Engem különösebben sosem foglalkoztatott ez a szerkesztés téma, mindig csak a profibbak munkáit nézegettem irigykedve, ámultam, és elkönyveltem magamban, hogy béna vagyok. De a minap (a kedvenc oldalamon) rátaláltam egy cikkre, ami azt hiszem, fellendített. Őszintén nem tudom, mi volt benne az a dolog, ami megfogott, de egyszerűen az egész cikk arra ösztönzött, hogy hé, te, ha ezt akarod, akkor kezdj neki! Most azonnal! És ez megadta a kellő lendületet.

Most biztos azt kérdezitek, hogy miként függ össze az első téma azzal, hogy megjött a kedvem szerkeszteni és beszerezni a PhotoShop CS6-ot (ami már a gépemen csücsül)? Arra gondoltam, hogy esetleg tanulhatnátok velem. Mármint az olyan látogatók, akik nem értenek a szerkesztéshez. Hiszen sokkal könnyebb egy kezdővel együtt haladni, mint egy profi tanácsait követni. Így jött az ötlet, hogy csinálok egy olyan bejegyzés-sorozatot, amiben velem együtt fogtok tanulni. Egyelőre fogalmam sincs, milyen gyakorisággal fognak jönni a részek, de igyekszem minél többet kirakni és minél több tanáccsal, tippel-trükkel ellátni titeket. Remélem, tetszeni fog ez az új bejegyzés-sorozat! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése