2015. április 5.

Zeneajánló - 'Különkiadás'

Sziasztok! :)

Meg is érkeztem a mai esti zeneajánlóval! Ez igazából egy úgymond 'különkiadás' lesz, mert nem egy igazi zeneszámról fogok beszélni, és nem is egyről, hanem kettőről is! Remélem, tetszeni fog nektek ez a zeneajánló külön része, és akkor szerintem kezdjük is! :)

Szóval, az első szám a Portal című játékból a Still Alive. Egyszerűen imádom ezt a számot! Aki ismeri a Portal játékot, az tudja, hogy fantasztikus a játék hangulata. És hogy mit szeretek benne legjobban? Egyértelműen az egyszerűséget. A játék lényege csupán annyi, hogy egy tesztelőalanyt játszunk, nevezetesen Shellt, ki arra hivatott, hogy tesztelje az Aperture Science legújabb Portal fegyverét. A játékot egyértelműen az teszi ilyen sikeressé, hogy rettentően egyszerű, mégis iszonyatos nagy hangulata van. És a sztori...hát az valami elképzelhetetlen. A másik, ami még nagyon bejön nekem, az a játék humora. Tudja magáról, hogy vicces, és sokszor írtó jó kis szófordulatok jönnek ki. :D I <3 GLADos! Szerintem a játékról többet nem is beszélek, inkább jöjjön a szám. Hát, ez valami eszméletlen! A szöveg pont el lett találva, a hangulat is perfekt, nem beszélve az ironikusságról - amit egyébként minden formában imádok. Kötelező szám!

A másikról nem beszélnék ennyit, tulajdonképpen ez is egy Portal szám, csak ez a Portal 2 'főcímdala'. Ezt talán egy icipicikét kevésbé szeretem, mint a Still Alive-ot, de ennek is ugyanúgy tudom a szövegét és naphosszat tudnám énekelgetni. Ez pedig a Want You Gone. Remélem, meghallgatjátok, mert ezt is érdemes!

Szerintem ennyi is lett volna mára a zeneajánlós poszt, legközelebb találkozunk! Addig is, sziasztok! :)

LETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése