2015. július 17.

Kritika 19.: I need my pretti heart

Üdvözlehelletem. Szép estét kívánok, ma egy nagyon komolyságos kritikát fogok írni.
Mivel, most ehhez volt hangulatom, és ismerem is ezt a blogot, így a részeket nem kell elolvasnom, nem mintha túl hosszúak lennének, jöjjön egy kis felvilágosítás.
Ez egy PARÓDIA blog, csak hogy mindenki tudja, és felfogja. A szövegemben, remélem majd érzitek a szarkazmust, és azt, hogy az egész csak poén. Szóval, most ezzel megbontottam a sorrendet, de innentől tartani fogom. Most a komolyságból egy kicsit kilépek, és megírom ezt a kritikát. Én mindig vehető vagyok a humorra...:D

Fejléc:
Egyszerűen művészi. Nagyon tetszik a karakterek kivágása, és a felirat sem semmi. A helyesírást egy picit kijavítanám, mert a Pretty, az Pretti már megbocsáss...Nagyon tetszik az szöveg, hogy a "Nevem tudod, de a történetem nem" Az egész fejlécben ez a legjobb.
10/10

Design:
Nagyon tetszik, a színek passzolnak. És tudom miért zöld, mert én ezt megfejtettem. Mivel Jeck, olyan mint egy hal, vagy egy macska, és mivel a halak vízben élnek, és a víz algásodik, az alga pedig zöld, így az egész design színe, a zöld erre utal. Perfekt.
10/10

Helyesírási hibák:
Tökéletes, és egy sincsen. Minden helyesen van leírva, bár vannak egy két apró hibák, de alig észrevehetőek.

Történet:
Nagyon tetszik a történet témája, és az egész nagyon eredeti. Egy blog sincs ehhez fogható. Igazán megfojtogathatná már Jecket Shárá. De amikor a kórházas rész volt, Elisont egy picit megszerettem. Izgalmas, váratlan fordulatokkal van tele. A fülszöveg viszont nagyon hiányzik..:( A kedvenc szereplőm, Shárá anyukája. Olyan jó fej, mindent megenged Shárának. Egyébként, ki az hülye aki Dzsémszel, a szappansráccal randizik? 
10/10*

Összegzés:
30/30* 
Gratulálok az össz pontszámhoz. Feliratkoztam erre a csodálatos blogra, és várom a következő rész.
A viccet félretéve pedig, gondolom sokszor már felhúztak, hogy mindenki okoskodva mondta a magáét a megjegyzéseknél, mert hogy hogy lehet ilyen helytelenül írni, mikor már az elején le volt szögezve, hogy ez egy paródia blog. Az ilyenekkel ne foglalkozz! Csak így tovább, sok kitartást, és mivel én még nem olvastam másik blogodat, ezért ha gondolod elküldhetnéd. 

Puszil, és ölel: 
LUCY♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése