2015. július 17.

Kritika 18.: Settlement

Konichiwa. Egy kritikát pötyögök most, reméljük hosszú lesz...

Settlement


Fejléc: 
A karakterek arcába, egy helyen belelóg, avagy átüt az egyik textúra. Fent bal oldalon, látszik az elmosás, a felirat pedig lehetne nagyobb. Más gond nincsen vele, bár a háttérbe raktam még volna egy két képet.
10/9

Design:
Az információkból hiányzik a blog írója, a sablon készítője, és a fejléc készítője is. A menü szövege, túl nagy, és túl fehér. Lehetett volna, halvány piros, mert ez így nagyon elüt, és mivel nagy kilóg az egészből, a betűtípusa sem tetszik.  A könyvborító csodálatos, a chattel sincsen gond. Az információk modult, én feljebb raktam volna. A szereplők menürész nagyon tetszik, a gifek az egészet feldobják. Bár az egész képet, egy kicsivel nagyobbra raktam volna. Szinte az összes oldalmodulnál található egy gif, és ez is ugyanúgy színesíti a kinézetet. Én még igazából, a menüt is feljebb tenném.
10/8

Fülszöveg:
Rövid, de mégis tartalmas. Több mindent őszintén nem tudok róla írni. (Sorry)
10/10

Történet: 
A történet alapja, már a fülszövegnél megfogott. Tovább olvasva, még izgalmasabb, és érdekes történettel találom szembe magamat. Pár vessző hiba azért van, de ez a legkisebb baki. Látom, hogy már korábban Lettytől is kértél kritikát, az enyém valamivel rövidebb lesz, mert én nem nagyon tudok hosszú kritikát írni, de most megpróbáltam a legtöbb hibát felvázolni.
10/10*

Összegzés: 40/37
További sok sikert az íráshoz, ne hagyd abba! Feliratkoztam, és várom a folytatást.
Puszil, és ölel:
Lucy♥





1 megjegyzés:

  1. Drága Lucy, közönöm szépen!

    A design készítői fel vannak tüntetve, csak beleolvad a háttérbe, mert olyan a link színe :/

    Köszönöm szépen a kritikát :)

    Ölel;
    Amnestia :)

    VálaszTörlés