2015. július 17.

Kritika 20.: Nevermind blog design

Jó estét kedves olvasók. Elérkezett ez a nap is, hogy a huszadik kritikát én írhatom meg. Mostanában tényleg nagyon megszaporodtak a kritikák, és ennek örülünk is, vagyis én, mert mindet én írom, de az most lényegtelen. De nagy felüdülés volt számomra, hogy nem történetes blog, hanem egy design blogról kell kritikát írnom. Nem arról van szó, hogy baj, hogy rendeltek sőt, csak a sok történetes után, egy kis pihenés ez a design blog.
-KUSSOLJ MÁR, ÉS ÍRD A KRITIKÁT-ordít az egyik néző.
Jó jó, bocsika elfecséreltem itt az időd, de akkor hát pötyögjünk.


Fejléc:
COD*_* (Igen egy COD hallgatóval álltok szembe) 
Kritikus szemmel vigyelve viszont, a jobb oldal csúnya. Úgy hirtelen vége lesz és ez így nem jó. Ha már a másiknál, úgy van, hogy a bal szélen és van fejléc, akkor a jobb szélen is kellett volna még. A felirat nem tetszik, legalábbis a Nevermind betűtípusa. Túl erős piros szín, lehetett volna egy fokkal világosabb.
10/8

Design:
És hát egy ismerős néven akadt meg a szemem, Annaeri. Ettől eltérve, a design-t most nem tudom eldönteni, hogy saját-e vagy sem. De mindegy, azzal különösebb baj nincsen, szóval térjünk a következőre. A chat, az nem jó, bár nem a chattel, hanem a fejléccel van a gond, mivel a chat tetejébe belelóg, így alig olvasható a szöveg. Modulok. Az Üdvözöllekben, és az Információkban is benne van, ugyan az. "Design: ASH, Fejléc: Annaeri" Szerintem egyszer is elég leírni, bár ez gondolom egy kis baki volt. Az Aktív feliratok, nagyon feltűnően zöldek. Kitűnik az egész közül, mert ilyen szín nincsen a designban. Értem én, hogy a zöld az azt jelenti aktív, de mindenki tud olvasni, lehetne más színű is, ami mondjuk illik is a bloghoz. Piros az inaktív, az aktív meg valami, sötét szürke, szinte már már fekete. A névtáblák nagyon tetszenek, a betűtípusuk is szuper. A bejegyzések néhol nagy betűsek, máshol meg normál méretűek. Ez miért van? Javaslom, ha egy hosszabb bejegyzést készülsz írni, és hogy ne kelljen egy csomót görgetni mindig, ezért tördeld el a sorokat. Azaz, van fent ez a kis ikon: 
Oda kattintasz, ahol éppen azt akarod, hogy kijöjjön az hogy, tovább a bejegyzéshez, azután rákattintasz az ikonra és kész is.

10/7

Tartalom:
Átlagos design blog, én hiányolom a segítségeket, meg a cikkeket. Meg minden ilyen kis apróságot. Az én blogom (Lucy Design, ohh egy kis önreklám. Najónem><) is nagyon slampos volt, de most már próbálom feldobni, cikkekkel, meg ilyesmikkel. Javaslom az efajta dolgok bevételét is.
10/8

Összegzés:
30/23
Remélem nem haragszotok meg, csak így tovább.
Puszi: 
Lucy♥

1 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönjük a kritikát! A designről szólva, az elején másmilyen fejléc volt, ahhoz készült a chat, még tegnap este variátunk a fejleceken. Én ma reggel láttam meg az új fejlécet, és amit Annaeri előzőnek csinát, az jobban tetszett. A negy betűk az elöbbi design miatt van, mert az olvashatatlanul kicsi volt. Mégegyszer köszönjük!
    Megpróbáljuk kijavítani.

    Megjegyzés: COD fanok előőőő-re!

    ASH

    VálaszTörlés