2015. július 20.

Kritika 21.:New Tales of Hayako Fansub

Ohayo. Kritika tiimee. Ilyen blogról még nem írtam kritikát, és nem is találkoztam még sokkal, de hát akkor itt az ideje.


Fejléc:
Nagyon tetszik, és illik is a bloghoz. A feliratok szépek, és igényesek. Megvan rajta ami kell ehhez a bloghoz, és nincs agyoncsicsázva.
10/10

Design:
Nem tudom, hogy a sablon saját-e bár valószínűleg az. Egyszerű, de szép. Letisztult, hiba nincs benne, bár én az oldalmenüt legfelülre raktam volna. Az a lila szín feldobja az egészet.
10/10

Tartalom: 
Hát, nem nagyon találkoztam még ilyen bloggal. Ehhez, hogy lefordíts egy filmet, egy sorozatot nagyon sok energia, türelem és idő kell szóval ehhez respekt neked. Egyedi, mert magyar blogok közül, nem találkoztam még ilyennel, szóval nem az a tömegblog szerű. És az, hogy ezt másoknak csinálod, és nem azért, hogy te dicséretet kapj, ahhoz is nagy respekt.
10/10

Összegzés:
30/30 
Gratulálok mindehhez, csak így tovább, sok kitartást. Sajnálom, hogy ilyen rövidre sikeredett, de nem tudtam hosszabbat firkantani:( 
Puszil:
LUCY


1 megjegyzés: